28 August 2014

PHYTOCOL ST HALANG KOLESTEROL DARI AWAL

Shaklee telah memperkenalkan produk terbaru iaitu PHYTOCOL-ST. PHYTOCOL-ST diperkaya dengan FITOSTEROL untuk mengatasi masalah kolesterol secara semulajadi. Lebih 80 kajian telah membuktikan dengan menghalang penyerapan kolesterol dalam darah, fitosterol dapat membantu menurunkan paras kolesterol LDL.



Institut Kesihatan Kebangsaan (NIH) mengesyorkan penambahan 2,000mg FITOSTEROL ke dalam diet harian anda untuk merendahkan paras kolesterol secara semulajadi.PHYTOCOL-ST diperbuat daripada adunan mantap FITOSTEROL. 1 botol mengandungi 120 tablet PHYTOCOL-ST.



PHYTOCOL-ST membekalkan 2,000mg fitosterol sehari dan ia adalah mengikut saranan Institut Kesihatan Kebangsaan (NIH).


Untuk memperoleh 2,000mg fitosterol pertimbangkan dahulu makanan-makanan ini perlu anda ambil setiap hari kerana Phytocol-ST sendiri mengandungi
~ 200 batang lobak merah
~ 70 keping roti gandum
~ 425 biji tomato


Persoalannya, mampukah kita makan sebanyak ini setiap hari? Sudah tentu tidak bukan? Jadi, cara mudah untuk mendapatkan 2,000mg Fitosterol ialah dengan mengambil PHYTOCOL-ST setiap hari.

PHYTOCOL-ST disyorkan kepada;
- mereka yang mempunyai paras kolesterol yang tinggi
- pesakit darah  tinggi
- ingin menurunkan berat badan



Ia juga amat disarankan kepada sesiapa sahaja yang ingin menjaga kesihatan mereka.

Dan anda yang ingin mendapatkanya segera, anda boleh klik link di bawah dan memesan secara online dengan menggunakan kaedah bayaran juga secara online.


Atau anda boleh juga menghubungi saya seperti pada nombor yg tertera di bawah untuk maklumat lanjut dan konsultasi ekslusif.

* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit 

Berminat dengan produk Shaklee? Untuk keterangan lanjut,  konsultasi percuma dan pakej istimewa utk pelanggan saya, contact saya melalui~

EMAIL: fariana.chew@gmail.com
SMS @ Whatsapp : 012-3064843
Like page sy di facebook: sihat cantik bersama shaklee
Atau follow blog saya =)

No comments:

Post a Comment