01 September 2015

Ubat Gastrik dan pedih ulu hati??

Nak cite pasal susu ESP ni saya memang paling tak suka minum susu..bila mula study apa kelebihan ESP ni rasa teruja nak makan..bila Dikenang sebab susu tu hold dulu sampai satu tahap saya di serang gastrik & pedih ulu hati ..teruk sampai muntah2 ..engat lagi time raya pertama masa tu 1st time raya belah mertua saya lagi sekali di serang gastrik melampau sampai muntah2 lembik la jadi nya ..
orang raya saya g klinik dengan suami.tapi tak jugak elok duk makan ubat kapur pon still tak hilang..ubat kapur ni rasa caviscon yang untuk pedih ulu hati tu..ha sama la rasa dia..

Dan lepas tu memang nekad cari jugak penyelesaian Tanya up line dia suggest suruh minum ESP saya pon redha minum juga letak 2 sudu shake dengan air sejuk..

1st time minum tutup hidung telan cepat minum air masak..dan miricle lepas 2hari dah hilang TIADA LAGI PEDIH ULU HATI DAN GASTRIK .alhamdulillah Allah temukan saya dengan shaklee.. 
Dan lepas sebulan balik rumah mak mertua Adik ipar tegur cantik nya muka kak long glowing..kak long mkn apa?hihi mula la tersipu2 malu masa tu la time sharing makan ESP shaklee. 
Lagi satu yang saya perasan ESP shaklee ni elok untuk orang darah tinggi sebab saya pernah check up kat azzarah tapi darah tinggi masa tu doctor bagi mc 2 hari dan kena datang balik cek..risau masa tu hihi balik minum ESP hari ke dua dah normal balik..hihi lega rasa..mungkin stress masa tu kot kan..hihi biasa la kerja mesti la stress nak kejar due date report hihi.. 

Alhamdulillah saya kekal cantik selepas consume ESP shaklee .. Banyak reason sebenarnya kenapa saya suka shaklee..

Sekian sharing Dari saya tak Sangup rasa nak berpisah dengan ESP shaklee .. 




kami penggermar ESP SHAKLEE..

fariana chew
sid : 989897
contact : 012-3064843




No comments:

Post a Comment