09 August 2016

Ostermatrik vitamin terbaik untuk sakit pinggang

Salam uoll, 
Lama tidak bersiaran di sini dia atas kekangan kerja dan sibuk menguruskan suami yang kena transfer ke lumut 😁😅 

Alasan lertuu hahaha maklum la sekarang full house wife so kena la spent masa lebih dekat husband tercinta ❤️ 
Okeh nak cerita pasal vitamin kesukaan saya iaitu *ostermatrik* dalam beberapa bulan ni saya pinggang saya sangat sakit dan pernah warded di Kpj ampang puteri selama seminggu time ni memang sangat worse nak bangun pon siksa lastly doc suggest untuk cucuk epidural sebab fisio tidak membantu saraf yang dah cucuk tulang belakang saya..siapa penah rasa sakit pinggang macam saya ni tahu la azab dia macam mana hihi 
Tapi sejak makan ostermatrik  4 biji sebelum tidur alhamdulillah pingang saya semakin berkurangan dan juga sangat membantu untuk tidur malam dengan lena gitu 

Ok banyak rupanya kebaikan ostermatrik ni sebenarnya ... 


Ok sesiapa nak order ostermatrik ni bole watsapp/teligram 0123064843 shaklee is the best 👍🏻 
*promosi buy 2 get 2nd 5% 
* promosi buy 6 get 7 pcs 👍🏻❤️

No comments:

Post a Comment