29 September 2014

saya jatuh CINTA dengan Shaklee? kenapa??

Assalamualaikum semua ! .
Antara sebab saya jatuh CINTA dengan Shaklee 
1) Shaklee sangat SELAMAT untuk digunakan. Ia dari BAHAN ORGANIK/semulajadi. Saintis Shaklee juga semua hebat-hebat belaka.Jangan main-main okeh!Setiap bahan yang digunakan dalam pembuatan supplemen dikawal KETAT.So off coz la Shaklee HALAL dan selamat untuk digunakan.
2) Shaklee untuk semua lapisan umur seawal 1 tahun..Best kan? Kecil-kecil dah consume Shaklee.Mana yang baby lagi, mak dia tolong bagi nutrien dalam perut lagi tau.
3)Paling rendah modal tanpa perlu pinjaman bank! Serendah Rm65 seumur hidup,tak perlu renew dah.Dapat benefit sehebat modal yang beribu.Bisnes yang best bila modalnya rendah!! 4) Shaklee tak menawarkan wang ringgit as priority, tapi kesihatan sejagat dulu
5) Alhamdulillah.Dulu bila tengah bulan dah nyawa-nyawa ikan.Sekarang?Masih tersenyum 
6) Sistem Shaklee sangat MUDAH.Semua klik klik je.Boleh order online, boleh pos terus pada customer..Coaching dengan Mentor pon tak perlu bazir minyak ke sana sini untuk attend dan jumpa customer.JIMAT masa kan!
7) Selain dapat beli dengan harga ahli yang jauh lebih murah dari harga asal untuk diri sendiri, Shaklee juga menawarkan promosi setiap bulan untuk semua orang..See.! Tak nak bisnes pon tak ada masalah.Makan untuk diri sendiri je!
8) Berbaloi bisnes Shaklee ni.Tak perlu simpan stok, Tak payah pening supplier kurang barang or whatever. Stok Shaklee always ada..
9) Siapa join Family Shaklee banyak dapat tawaran HEBAT!Antaranya Bonus tetiap bulan, Cash Reward,Car Bonus,Tajaan Percutian dan off coz la Shaklee tanggung semuaaa. Siapa yang tak nak tu seriusss rugii!!
Jom tukar angan-angan jadi kenyataan . Realisasikan impian . Masing masing ada impian . Cubalah ber-Shaklee . Keluarga sihat , anda hidup penuh nikmat .
Saya akan coach anda . From Zero to Hero . Saya juga bermula dari bawah . Dari kosong . Saya pernah disitu. Apa yang penting ? Semangat .


No comments:

Post a Comment