03 February 2015

Faizworld Training Centre di Bandar Baru Bangi


Alhamdulillah sejak Faizworld Training Centre dibuka ke umum pada 1 January 2015, setiap minggu penuh dengan tempahan.Malah ada yang dah booking untuk Mac. Untuk February pun cuma tinggal berapa hari sahaja yang kosong. Dan last week, Sapura pun dah booking untuk training class staff mereka.
Harapan saya semoga dapat membantu lebih ramai anak buah saya yang ingin mengadakan kelas. Sebab kalau nak sewa bilik training di hotel, biasanya caj mahal. Jadi rate yang Faizworld Training Centre caj adalah sangat minimum. 

Weekdays RM50/day, dan weekend RM200/day. Haa murahhh kann. Mana nak cari tempat lain cantik gini tapi rate murah gini. Isy2...Malah caj untuk public pun rendah kami tawarkan. 
Yang tengok memang rasa macam tak percaya. Memang sangat berbaloi dengan banyak kemudahan percuma yang kami sediakan lengkap dengan kids room, meja kerusi, wifi, projector, peralatan menulis, glassboard,surau, pantry dan mereka juga boleh beli material2 berkaitan bisnes mereka disini.

Fuh,Memang puas hati tahap maksima kalau guna tempat ni.Perkhidmatan bertaraf hotel tapi caj kami jauh lebih rendah. Siapa yang dah guna mesti puas hati. Siapa dah guna sekali, mesti nak datang lagi

Biasanya  anak buah saya yang conduct kelas disini, mereka caj seorang dalam RM5- Rm30. Tapi ilmu yang mereka kongsikan saaangat best, saya selalu datang jengah kelas mereka. wah tip top. Bertuah siapa yang hadir. 
Yuran yang mereka caj lebih dari cukup untuk cover sewa yang Faizworld kenakan.Kalau nak caj yuran tinggi kat peserta, kena lah mereka cari hotel. hihi


Majoriti memberi feedback yang positif, boleh baca di page FB Faizworld Training Centre. InsyaAllah ada rezeki lagi kami akan buka FTC di negeri2 lain pula. 


Kalau nak sewa, boleh hubungi

Faizworld Training Centre

D-12-3A, Block D

Paragon Point 2, Seksyen 9

Jalan Medan PB5

43650, Bandar Baru Bangi

emel : training_course@faizworld.com
Tel : 03-89289799, 0169219110
------------------------------------------
Berikan sokongan penuh anda dengan klik LIKE 


 InsyaAllah nanti saya kongsikan lagi 

No comments:

Post a Comment