19 February 2015

Tips Kekal Bertenaga Sepanjang Hari Bersama ESP shaklee


Alhamdulillah saya telah dipertemukan dengan ESP Shaklee

Apa itu ESP Shaklee
ESP ialah Energizing Soy Protein yang mengandungi HIGH QUALITY Non-GMO Soy Protein:) ESP mengandungi PROTEIN LENGKAP dengan 14 Asid Amino (TERMASUK 9 Acid Amino yang SANGAT PENTING dan tidak boleh dihasilkan dengan sendiri oleh badan).
Kenapa PROTEIN sangat PENTING untuk KEKAL BERTENAGA?
Protein membantun dalam pembentukan sel yang sihat. Sel yang sihat pula memastikan PENYERAPAN SEMUA NUTRIEN yang kita makan secara MAKSIMA.
Kalau anda KURANG PROTEIN, sel anda mungkin hanya boleh menyerap 50% je zat daripada makanan yang kita ambil, tak ke RUGI gitu? Makan banyak, tapi lembik je rasa. Pernah tak anda rasa begitu? Nah, inilah puncanya :)
Kalau anda hamil (macam saya), sudah semestinya anda memerlukan nutrisi yang tinggi untuk memastikan bayi di dalam kandungan dan anda sendiri kekal SIHAT & KUAT! (Ops! Macam iklan Milo pulak…)
Anda tak hamil? Jangan risau :) Ramai je orang yang tak hamil pun minum ESP sebab ia sesuai untuk semua peringkat umur. Dari kanak² sampai ke datuk dan nenek kita ;)
Antara kelebihan lain yang sudah TERBUKTI tapi saya tak larat nak tulis:
+ ESP telah membantu ramai orang untuk KURUSKAN badan
+ ESP terbukti memberi TENAGA kepaa ibu yang sedang menyusukan anak
+ ESP telah digunakan untuk membantu menyelasaikan masalah DAYA INGATAN
+ dan macam² lagi
ESP mungkin PENYELESAIAN yang anda tercari². Ingat, anda mampu mengubahnya dan selain itu anda mahu cara mudah untuk mengatasi stretch untuk ibu hamil bole klik link ni..untuk penyelaian lebih lanjut...
semoga dapat membantu anda2 semua di luar sana..insyallah :)
fariana chew
sid : 989897
contact : 012-3064843
Supervisor Mac 2015


No comments:

Post a Comment