06 February 2015

JADUAL PEMAKANAN UNTUK SET LANGSING

JADUAL PEMAKANAN UNTUK SET LANGSING


Produk yang dicadangkan:
1. Cinch shake
2. Cinch Tea
3. Lecithin
4. OmegaGuard
5. Phytocol-ST
6. Vivix
7. Alfalfa
8. Herblax
9. Vita-lea
10. Ostematrix

B’FAST
LUNCH
DINNER
B4 SLEEP
B4
AFTER
B4
AFTER
B4
AFTER

Vivix (1)

Lecithin (3)



Ostematrix (4)
Lecithin (3)

Phytocol-ST (2)

Phytocol-ST (2)


Cinch shake (meal replacer)

Cinch Tea (1)
Cinch shake (as meal replacer)


OmegaGuard(1)

OmegaGuard (2)

*Herb-lax (2-4)


Vita-lea (2)

Vita-lea (2)




Alfalfa (5)

Alfalfa (5)




Dosage untuk suplemen tersebut adalah bergantung pada individu. Yang tercatit di atas adalah minimum dose yang dicadangkan.
Untuk Herb-lax, boleh diambil sekali sekali atau setiap hari (jika perlu oleh individu itu). Masa di antara b’fast to lunch dan lunch to dinner, jika terasa lapar, boleh mengambil makanan snek di antara waktu itu. Makanan yang digalakkan adalah seperti salad, buah-buahan dan sayur-sayuran, atau makanan yang tinggi serat.
Untuk mempercepatkan lagi proses penurunan badan, individu mestilah bersenam sekurang-kurangnya 3 kali seminggu selama 20-30minit setiap waktu (minimum), menjaga pemakanan (kurang gula, lemak, minyak, lemak dan garam) serta pengambilan suplemen yang dapat memepercepatkan lagi proses tersebut. Kualiti penurunan badan hendaklah dijaga (spt mengekalkan kepadatan otot), bagi memastikan kecergasan badan serta kesihatan jangkamasa panjang. Ingat, kurus bukan semata-mata untuk kelihatan cantik, tapi juga untuk meningkatkan tahap kesihatan dan mengelakkan pelbagai penyakit yang datang!

Good Luck utk semua dan diharap jadual di atas dapat membantu. J

No comments:

Post a Comment